Urwane śruby trzymające ramkę rejestracji.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cjapek
    Classic
    • 2016
    • 4

    Urwane śruby trzymające ramkę rejestracji.

    ok musimy się zdzwonić bo ostatnio w domu bywam z wieczorka, mam małe okienko pomiędzy 16 a 17

    [ Dodano: Pon 02 Cze, 14 22:59 ]
    czarne auto to chyba biała

    [ Dodano: Pon 02 Cze, 14 23:01 ]
    Przydała by mi się jakaś okrągła,ostatnio coś mnie naszło próbowałem odlepić z klapki wlewu starą nalepkę szalke 04 i odlepiłem odrobinę lakieru :szeroki_usmiech
  • turpiz7
    Classic
    • 2013
    • 13

    #2
    Urwane śruby trzymające ramkę rejestracji.

    Witam.

    Tak jak w temacie Auto kupiłem 2 tygodnie temu, a przedwczoraj zakładałem polskie rejestracje i kupiłem nowe ramki A co se będę żałował i z resztą jedna stara była połamana. Od tego momentu zaczęły się "problemy", chyba byłem pierwszą osobą która odkręcała te śruby od nowości. Pierwsze co zrobiłem z moim nowym, cudownym, wymarzonym...etc autem to urwałem te cholerne śruby trzymające ramkę rejestracji Śruby trzymały się w takich żeliwnych odlewach z gwintem zardzewiałym na amen. Jedyne co mi przyszło do głowy to rozwiercenie tych gwintów, po rozwierceniu ukazały się sześciokątne otworu na szczęście nic (prawie trochę lakier ucierpiał wokół otworów) nie uszkodziłem.

    Czy ktoś miał podobny problem i jak sobie poradził?
    Czy można dokupić podobne klipsy czy coś?

    Z góry dziękuję za odpowiedź, Łukasz.

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1086
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Rozumiem że jest otwór na wylot w blasze klapy. Poprostu zastosować zwykłe śruby M6 z nakrętkami, przykręcić tablicę po przewierceniu w niej otworów, bez żadnej tam ramki, podłożyć tylko trzeba podkładki najlepiej plastykowe o średnicy około 2 cm aby tablica nie dotykała blachy. Takie mocowanie wyeliminuje ewentualność kradzieży tablic. Z przodu też radzę w ten sposób zrobić. Ramka mocowania tablicy to wątpliwa ozdoba, ułatwiająca kradzież lub zgubienie tablic. Najlepiej spiłować łby śrub na okrągło, tak aby odkręcić można było jedynie po podniesieniu klapy i dostaniu się do środka.

      Komentarz

      • turpiz7
        Classic
        • 2013
        • 13

        #4
        Jeździłem poprzednim autem 8 lat i nic mi nie zginęło, na szczęście. Nie jestem zwolennikiem robienia dziur w rejestracji i raczej tego nie zrobię. Nie wiecie więc nic o jakichś zamiennikach do montażu tych śrub? Ostatecznie wpadłem na pomysł żeby użyć takich plastikowych nakrętek, rozmiar na klucz 7 bo takiego używałem do przytrzymania oryginałów jak rozwiercałem.

        Komentarz

        • mamaj12
          RS
          • 2009
          • 1956
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          turpiz7, ja w takiej sytuacji rozwierciłem i wywaliłem te ori "żeliwne" (jak to napisałeś) miejsca i w to miejsce założyłem (po zabezpieczeniu blachy ocynkiem) nitonakrętki.
          obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
          wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

          Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

          Komentarz

          • turpiz7
            Classic
            • 2013
            • 13

            #6
            No i super! Znalazłem rozwiązanie NITONAKRĘTKI! Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje teraz tylko to kupić założyć i wszystko gra.

            Uuu, tylko właśnie zobaczyłem, że to trzeba mieć do tego nitonakrętko nitownice :P

            Komentarz

            Pracuję...